06 december 2011

finurligt.


Oj så himla rart julkort som damp ner hos mig häromdagen. Inte ett alldeles ordinärt sådant men ack så finurligt. Önskar jag hade kommit på det själv. Men det var de här fina donnorna som hade klurat ut den lilla fiffiga hälsningen.

 

Och tänka sig vad en sådan här liten finhet till påse kan göra med en trött och seg bloggerska som knappt såg himlen bakom regndis och dimma. Man blev ju solskenet självt på en halv sekund. Tacktack!
Påtal om julkort. Imorgon tror jag bestämt att ni ska få se tidernas julkort... Ska leta i gömmorna bara.

 

11 kommentarer:

  1. Förstår att du sken upp. Så himla fint och finurligt.

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  2. Ja vilken idé, verkligen så man önskar att man hittat på det själv! Ha enfin kväll. Kram Elina

    SvaraRadera
  3. Så tjusigt! Förstår att du blev glad. Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Fick ett jag med och slukade tomtarna i ett nafs!... Ätbara julkort är helt klart de bästa!

    SvaraRadera
  5. alltså de där godispåsarna är ju så mycket nostalgi för mig. och att de är sjukt snygga gör ju inte saken sämre!

    SvaraRadera
  6. Sån enkel men bra idé! Dom är oftst de bästa idéerna. :)

    SvaraRadera
  7. Sååå fint! Vilken kanonidé! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  8. Jamen så fin idé!!! Verkligen!

    Ser fram emot tidernas också...:)

    Du är ju bara för go!!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Precis en sådan idé som man önskar att man kommit på själv. Superfint!

    SvaraRadera
  10. Julekort er en god tradition.

    SvaraRadera
  11. Vilken fantastisk idé! Det blev ju så himla läckert.

    SvaraRadera