02 februari 2012

och tavelväggen bara växer.


Jag måste stolt presentera ännu en ny formgivare i affären, Johanna Gartmyr. Ni vet, donnan bakom fina bloggen AprillAprill. Hennes illustrationer är tryckta i begränsad upplaga och signerade och numrerade. Och nu är det inte många kvar av dessa grymma. Men turligt nog fick jag den stora äran att lägga beslag på dem. 




Hela huset är fullt av nyheter och jag behöver ju inte tjata mer om att allt ligger på efterkälken. Men jag hoppas att allt som i ett trollslag hamnar där det ska. I affären.

9 kommentarer:

  1. så underbar! tänker på allt som händer i Malmö så är väl detta precis vad vi behöver just nu!!
    Tack.

    SvaraRadera
  2. Du har min favoritblogg! Ville bara säga det :)

    SvaraRadera
  3. Snygg! Får mej att tänka på guns and roses :) Katta

    SvaraRadera
  4. Halloj!

    Först av allt så vill jag bara upplysa dig om hur jädrans mycket jag vill ha en pickadoll som skjuter blommor!!!! Kan jag boka!? Det passar så ofattbart bra hemma hos oss just nu liksom. Mina fina söta flickor kokar över av verkliga tonårs-hormoner och kanske ännu värre "alldeles-snart-tonårs-hormoner" Gissa vilka slag som utspelar sig hos Sundlings nästan, nästan varje dag!? Jag fattar ingenting. de som aldrig bråkade som små.

    Jag kände mig ju emellanåt galet lyckad som mamma, när jag såg andras syskon som bråkade. Nu straffas jag för att jag ens vågade tänka så. Nä, nu överdriver jag. Eller nja. Kanske.

    Men Sofia, min griffeltavla är gjord av just MDF. Jag tror faktiskt att det blir bäst eftersom ytan behöver vara ganska slät för bäst resultat. Visst det kostar en liten slant, men det kan det ju vara värt! Jag har dessutom målat min med magnetfärg först för att utöka användnings möjligheterna. Lycka till och hör av dig när du är i hamn! Jag är nyfiken:)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Jättefin och helt rätt!

    SvaraRadera
  6. hej! hur många finns kvar? jag är intresserad!! kram på dig, tack för den finaste bloggen i världen!

    SvaraRadera
  7. Snygga tryck!

    Och jag gillar verkligen pappet på asken till höger. House Doctor, eller hur? Jag har samma papper som omslagspapper och har bland annat använt det till att piffa upp gamla konservburkar till pennställ. :-)

    SvaraRadera
  8. Hej, halkade in på din blogg av en händelse och jag kommer tillbaka. En fråga, vad är det för fin tapet du har på gavelväggen?

    SvaraRadera