09 maj 2012

wallconcept 2012 by Eco wallpaper.



För ett tag sedan var jag ju 
sådär hemlig här på bloggen. Det var tyger och måla och pompoms. I en röra utan dess like. Det jag sysslade med var att styla och plåta ett jobb för Eco Wallpapers nya inspirationsmagasin och det här är resultatet. Magasinet finns nu att hämta hos alla återförsäljare runtom i landet. Och även utanför Sverige.
Det är byrån Valentin & Byhr som står för form och koncept. Med Lotta från Solrum som en av de grymma formgivarna.




Ett grymt kul jobb som handlade om att göra min egen tolkning på kollektionen Almost White. Jag valde att göra ett barnrum. Kanske något oväntat men precis perfekt tyckte jag. Och varför kan ni läsa i en intervju med mig i magasinet. Här snackas det även tapeter med Jenny & Isabelle på Dos Family och Maria på Husligheter. Magasinet är fullproppat med inspiration och trendspaningar, tips och reportage. 



Min inspiration var en skogsdunge. Sådär om våren.

Pictures: Sofia:Mokkasin for Eco Wallpaper.

42 kommentarer:

  1. Nu måste jag ju till butiken och hämpa ett ex. Gillar att titta i dom. Den underbara lilla prinsessan på ärten sängen! Hoppas den är med.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Det ser bare lækkert ud. Er vild med de nedtonede farver - særligt til et børneværelse, hvor der ellers er masser af farver. Kh Karina

    SvaraRadera
  3. Ååååå så fint!!!

    SvaraRadera
  4. ljuvligt.

    ... och du, tack igen.

    SvaraRadera
  5. Men du är ju helt otrolig. Hur fint som helst ju! Fan vad fint. Nu blev jag superinspirerad :)

    SvaraRadera
  6. Helt underbart!!! Smart av Eco att anlita dig! :)

    SvaraRadera
  7. Så fint! Du är ju grym!

    SvaraRadera
  8. These are so perfect, absolutely in love! x

    SvaraRadera
  9. Så himla fint det blev Sofia! Roligt att se hur det färdiga resultatet blev:)
    Linn

    SvaraRadera
  10. Så makalöst makalöst fint! Kram F

    SvaraRadera
  11. ett fantastiskt bra jobb sofia!
    både foto och styling av västa proffsklass.

    jag visste väl det!

    kram!

    SvaraRadera
  12. Låter fantastiskt roligt och FANTASTISKT snyggt blev det också!!
    Madeleine

    SvaraRadera
  13. så himlens fint, fy tusan så duktig du är!!! Owow, blir helt mallig av att nästan känna dig :) Kram

    SvaraRadera
  14. Tjohoo vad fint! Du är bara bäst! Kraam!!

    SvaraRadera
  15. Fantastiskt jobb! Tänk om man fick tuppa på den sängen:-)
    /Lina

    SvaraRadera
  16. Det var något av det finaste jag har sett. Helt enkelt ljuvligt!!! Om jag någonsin ska göra om ett barnrum igen är detta min inspiration :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  17. Shit vilken känsla du har Sofia, skitsnyggt rent ut sagt!

    Grävde ut för pool i trädgården idag, i fantasin bara men ändå =)

    SvaraRadera
  18. meeeen hur snyggt blev inte det där då! Bra jobbat.

    SvaraRadera
  19. gorgeous styling!

    smiles to you.

    michele

    SvaraRadera
  20. Oh så flott! Gud vad fint du gjort! Älskar varenda liten detalj!

    PS. Jag har lagt till dig i min länklista på bloggen (fattar inte varför jag inte gjort det innan, jag läser ju din blogg). Hoppas OK med dig!

    SvaraRadera
  21. Men gud vad snyggt! Du är grym. Så himla duktig!!

    Oj, jag blev kär i tapeten direkt. Jag som sitter och letar någon tapet till hallen som fondvägg... den blir perfekt! Ska genast kila och hämta ett magasin. :)

    Stort tack för all inspiration! Nu tror jag att jag vill satsa på flera tapeter från "Almost white" faktiskt. Känner att för mycket färg nog inte riktigt är jag...

    Många kramar till dig fina Sofia!

    SvaraRadera
  22. Jättebra jobbat! Du har fått tapeten att komma till sin rätt!

    SvaraRadera
  23. Såååå härligt!!!

    SvaraRadera
  24. Superfint!
    /Sofi

    SvaraRadera
  25. Otroligt, otroligt fint! Du är sååå grym Sofia.....det här är inte sista uppdragsgivaren kan jag väl bara förtydliga. Heja dej! Stor kram från Daniella

    SvaraRadera
  26. Oj så fint! Du inspirerar mig sååå mycket ska du veta!

    SvaraRadera
  27. Du är grymt duktig! Superfint!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  28. Ljuvligt och alldeles, alldeles underbart! Duktiga du!

    SvaraRadera
  29. Wow så fint!!! Älskar det!

    SvaraRadera
  30. Vad roligt Sofia och det blev ju superfint!

    SvaraRadera
  31. This pictures really inspired me! I love all about this interior: colours, objects and composition.

    Nice to meet you and your gorgeous blog!

    SHHH MY DARLING

    SvaraRadera
  32. Så undrbart vackert, så otroligt duktig du är! Du har verkligen lyckats skapa en känska i dina bilder!

    Skulle det vara ok om jag lånade bilderna och la upp dem på min blogg med en länk till din sida?

    Önskar dig en härlig långhälg!

    SvaraRadera
  33. Really nice to discover your blog, even though I can't read it I enjoy looking at your photographs!

    SvaraRadera